Veelgestelde vragen
Op deze pagina vindt u de meestgestelde vragen, en de antwoorden daarop.
Staat je vraag er niet tussen? Aarzel niet om contact op te nemen met onze Klantenservice.
Snel iets nodig van MeubelbeslagXXL? Volg deze stappen:
- Zoek je product via de zoekfunctie of assortimentsknoppen.
- Voeg het toe aan je winkelmandje.
- Ga naar 'bestelling betalen' en reken af
Op een werkdag voor 16 uur besteld? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Bestel je op werkdagen voor 10:00 uur 's ochtend met DHL, dan wordt je bestelling dezelfde avond nog verstuurd!
Nee, je hebt geen account nodig! Maar, het is wel aangeraden om een account aan te maken.
Jouw gegevens blijven bewaard in je account zodat je deze bij een volgende bestelling niet opnieuw moet invoeren.
Ook blijft uw bestelhistorie zichtbaar in uw account.
Absoluut! Wij van MeubelbeslagXXL hebben een ruime kennis en vakmanschap.
Aarzel niet om je vraag te stellen door te bellen naar 0519-235056 of een mail te sturen naar info@meubelbeslagxxl.nl.
Contacteer gerust onze klantenservice door te bellen naar 0519-235056 of te mailen naar info@meubelbeslagxxl.nl.
Dan helpen we je zoeken naar jouw product, of een andere passende oplossing!
Je kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen via 'mijn account' bovenaan de website.
Aan de linkerkant ziet u het kopje 'mijn bestellingen'. Door hierop te klikken, kunt u de status van uw bestelling bekijken.
De bestelbevestiging ontvang je gemiddeld binnen 10 minuten na betaling in je inbox.
Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice via: 0519-235056.
Ja, dat kan zeker! Via de webshop kun je makkelijk een account aanmaken. Voer hier je btw-nummer in en neem daarna telefonisch (0519-235056) of via mail (info@meubelbeslagxxl.nl) contact met ons op.
Wij nemen de laatste aanvullende gegevens met je door. Na activering van jouw account kun je zakelijk bestellen via de webshop.
Als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, is dit in veel gevallen nog mogelijk.
Neem direct contact op met onze klantenservice door te bellen naar 0519-235056.
Als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, is dit in veel gevallen nog mogelijk.
Neem direct contact op met onze klantenservice door te bellen naar 0519-235056.
Je kan jouw leveringsadres nog wijzigen totdat je bestelling ons magazijn heeft verlaten.
Neem direct contact op met onze klantenservice door te bellen naar 0519-235056.
Deze wordt dan teruggestort op uw rekening! De terugstorting gebeurt via Pay.nl.
Bij MeubelbeslagXXL heb je de volgende betaalmogelijkheden:
- Bancontact
- Kredietkaart
- Paypal
- Klarna Pay Later
- KBC/CBC
- Belfius
- iDeal
- Giropay
Tijdens het afrekenen kies je jouw betaalwijze.
Wanneer er zich een betalingsprobleem voordoet, is het raadzaam om eerst te controleren of er daadwerkelijk een bedrag van je rekening is afgeschreven.
Indien er geen afschrijving heeft plaatsgevonden, kun je de bestelling opnieuw plaatsen.
Mocht je hulp nodig hebben, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice: 0519-235056.
Nee, het is niet mogelijk om je bestelling te betalen via overschrijving.
Onze webshop is voorzien van een SSL-certificaat om ervoor te zorgen dat alle betalingsgegevens die je ons verstrekt, veilig worden overgedragen via het internet.
Een SSL-certificaat versleutelt de informatie die tussen jouw browser en onze website wordt uitgewisseld, waardoor het voor kwaadwillende partijen vrijwel onmogelijk is om deze gegevens te onderscheppen en te lezen.
Bestel je tussen maandag en vrijdag voor 16:00 uur? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Bestel je op werkdagen voor 10:00 uur en kies je als aflevermethode DHL? Dan heb je jouw bestelling dezelfde avond nog in huis!
Je kunt ervoor kiezen om uw pakje gewoon bij je thuis te laten leveren door GLS, PostNL of DHL. Ook is het mogelijk om uw pakje op te halen bij een PostNL afhaalpunt.
Ja dit kan. Zodra je jouw bestelling geplaatst hebt, ontvang je een track-and-trace link via de mail.
Hierin kun je de bestelling volgen, en weet je dus wanneer je bestelling geleverd wordt.
Voor zware en lengtezending gelden aparte verzendkosten. Dit is van toepassing op bijvoorbeeld lange kledingroedes.
Wanneer jouw bestelling langer is dan 175cm dient deze verzonden te worden middels lengtezending.
Meer informatie over gewichts-en lengtezending vindt u hier.
Als je bij de levering niet thuis bent, en er geen instructies gegeven zijn voor een andere leveringsplaats wordt je pakje geleverd in het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Hierover wordt je bericht via jouw opgegeven e-mailadres.
Je kunt kiezen voor een PostNL afhaalpunt door de volgende stappen te volgen:
- Kies bij de afrekenpagina voor ‘Leveren bij een PostNL-punt’
- Selecteer in het menu dat opent een afhaalpunt bij u in de buurt.
- Wanneer jouw pakket is afgeleverd bij het afhaalpunt kun je jouw bestelling ophalen.
Neem een geldig legitimatiebewijs en ophaalbewijs mee als je het pakje komt ophalen.
Bij MeubelbeslagXXL kun je gemakkelijk jouw producten terugsturen binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden.
Je betaalt hiervoor enkel de verzendkosten.
Je kunt gemakkelijk uw product terugsturen door gebruik te maken van ons handige retourportaal.
Wanneer je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantendienst.
Samen wordt er dan gekeken naar een passende oplossing.
Je kunt contact opnemen door te bellen naar 0519-235056 of te mailen naar info@meubelbeslagxxl.nl.
Producten die verzonden zijn met gewichts- of lengtezending kunnen niet teruggestuurd worden via het retourportaal. Deze dien je zelf retour sturen.
Bij het terugsturen van een product zijn er enkele voorwaarden waar je aan moet voldoen:
- Het pakket moet stevig en goed beschermd ingepakt zijn
- Verpak het pakket net zoals het bij u is geleverd. Dit betekent dat als het met bubbeltjesplastic is geleverd, u het ook weer in bubbeltjesplastic terugstuurt. Als iets in een plastic beschermhoes zit, wordt verwacht dat u het ook in de plastic beschermhoes terugstuurt.
- Gebruik nooit ducttape om de doos dicht te plakken.
- Gelieve de pakbon mee terug te sturen
- Pakbon verloren? Vermeld het bestelnummer duidelijk zodat we kunnen zien van wie het pakket terugkomt
- Terugbetalingen gebeuren via Mollie.
Als je geen gebruik maakt van het retourportaal, stuur dan je pakket terug naar het volgende adres:
MeubelbeslagXXL
T.a.v. Retouren
Doorvaart 4
9101 RE Dokkum
Nederland